UNGERÅDGIVNING

Hvis dit barn har vanskeligheder med trivslen i daginstitutionen, skolen, i hjemmet eller i forhold til kammeraterne kan pædagogisk psykologisk rådgivning (PPR) måske være relevant.

Individuel psykologsamtale kan ske:

• Efter henvisning fra børn og unge sagsbehandler, kan der ydes tilbud om psykologsamtaler.
  • Når forældres egne problemer skal løses som en indsats for at støtte resten af familien.
  • Når børn/unge har været udsat for særlige belastninger.

Forældre deltager løbende i støttende og vejledende samtaler.

UngeRÅDgivning - er et tilbud i PPR, hvor du kan henvende dig anonymt og få en snak med en psykolog.

Har du brug for at tale med en psykolog om dine bekymringer og problemer, så er UngeRÅDgivningen måske et tilbud for dig. Faxe kommunes Pædagogiske Psykologiske Rådgivning tilbyder op til tre gratis og anonyme samtaler til alle unge fra 7. klassetrin op til 18 år både i Haslev og Faxe by.

Rådgivningen er lukket for henvendelser i vinterferien (uge 7 og 8), i juli måned og i efterårsferien (uge 42) samt mellem jul og nytår.

Læs mere her.