ERHVERV10

ERHVERV10 er for dig, der enten er afklaret med, eller går med tanker om at tage en erhvervsuddannelse.

Det kan være, at du ønsker overblik over hvilke brancher, der er interessante for dig? Eller hvad det kræver at gennemføre en erhvervsuddannelse?

På EHVERV10 er omdrejningspunktet et erhvervsfagligt læringsmiljø. Det betyder, at du stifter bekendtskab med værdier, krav, normer og kultur inden for erhvervsuddannelserne.

Et år på ERHVERV10 giver dig den tid, der skal til, for at du med sikkerhed kan vælge den ungdomsuddannelse, der passer dig bedst.

Brobygning

PERSONLIG UDVIKLING OG NYE VENSKABER

Du kommer til at gå på en skole sammen med andre unge mennesker med forskellige uddannelsesdrømme. Her har du mulighed for at udvikle dig individuelt og i fællesskab.

På ERHVERV10 er der stor vægt på, at alle har det godt, føler sig trygge, og er en del af fællesskabet.

Ud over at du styrker dine faglige egenskaber, har vi fokus på din personlige udvikling - i rød tråd med de krav der stilles på erhvervsuddannelserne til fx selvstændighed og samarbejdsevner.

Til hverdag arbejder vi med at styrke dine samarbejdskompetencer, og at du danner stærke og gode relationer til dine klassekammerater.

Dette er med dit at ruste dig til at indgå i fremtidige professionelle samarbejder og fællesskaber på en elev- og arbejdsplads.

Erhverv-billede

På ERHVERV10 får du et 10. klasses år med gode oplevelser, nye relationer, spændende undervisning og projekter. Vi viser dig fremtidsmuligheder og karriereveje med plads til individualitet og drømme.

VALGFAG OG FNS 17 VERDENSMÅL

Som et sjovt og anderledes input i dit 10. klasses-år, kan du vælge op til tre af vores valgfag. Kunne du tænke dig at dykke ned i at starte din egen virksomhed, arbejde kreativt med grafiske udtryk eller madkunsten?

Ovenstående er bare nogle af de emner vi dækker på valgfagene i 10. klasse. Læs om fagene under VALGFAG.

HAR DU SPØRGSMÅL?

Du kan altid kontakte os. Ring til os, eller send os en mail. Du finder vores kontaktinformationer under KONTAKT.