GYM10

10. klasse - i samarbejde med MSG Haslev. Så kommer du ikke tættere på gymnasiet uden at vælge det!

GYM10 er linjen, hvor du smager på gymnasielivet, og forbedrer dine fag, så du kan søge ind på en gymnasial uddannelse efter 10. klasse.

Du har 1-2 dage om ugen på MSG Haslev, hvor du undervises af gymnasielærere.

På GYM10 bliver du en del af det faglige og sociale miljø på gymnasiet.

Udover Ung Faxes valgfag kan du på GYM10 vælge tysk og fysik/kemi på MSG Haslev. Derudover vil der være andre fag på MSG, som kun er oprettet til elever på GÝM10.

Gym, gruppe

VALGFAG OG FN'S 17 VERDENSMÅL

Som et sjovt og anderledes input i dit 10. klasses-år kan du vælge op til tre af vores valgfag. Kunne du tænke dig at dykke ned i at starte din egen virksomhed, arbejde kreativt med grafiske udtryk eller madkunsten?

Ovenstående er bare nogle af de emner vi dækker på valgfagene i 10. klasse. Læs om fagene under VALGFAG.

Tur, gym

HAR DU SPØRGSMÅL?

Skal du meldes ind eller har du bare et enkelt spørgsmål eller to?

Du kan altid kontakte os. Ring til os, eller send os en mail. Du finder vores kontaktinformationer under KONTAKT.